Alle informatie over onze (Gratis) bezorgservice.
Graag een meubel of groot item kopen bij vintage.nl, maar vervoer is een probleem?
Je hebt eindelijk die mooie vintage kast of bureau gevonden, maar ophalen in onze showroom in Oss wordt een probleem, wellicht kan onze transport service wat voor je betekenen.
Sommige producten sturen we liever niet op met één van onze pakketvervoerders, de kans op beschadigingen of verlies is dan bijvoorbeeld te groot of het pakket overstijgt de maximum formaten van de vervoerder.
In deze gevallen ben je natuurlijk welkom voor afhaal, maar wellicht bied onze transport afdeling ook een passende oplossing voor je vintage vraagstuk.
Unieke gratis transport service.
We Ship World Wide!
Vintage.nl beschikt over een (eigen) uitgebreide transportdienst!
Bijna het volledige assortiment aan onze meubels kan GRATIS
worden bezorgd in Nederland!
Wij verzorgen je levering wereldwijd!
Op verzoek kunnen wij ook wereldwijd je transport verzorgen. Wij mochten reeds transport verzorgen naar bijvoorbeeld steden als New-York, Tokio, Parijs, Berlijn en Monaco.
Onze transport experts zorgen voor al het papierwerk en een juiste verpakking.
-Let wel, bezorging is tot de eerste voordeur op de begane grond.
Er zijn ook enkele spelregels voor de (gratis) bezorging van toepassing, je treft ze hieronder aan.
(Gratis) Bezorgen, de spelregels
- Bezorgen is een extra service en zal zoveel als mogelijk worden gecombineerd met andere orders, om onze ritten zo optimaal mogelijk te maken. Wel bezorgen we altijd in overleg en proberen daarbij zoveel mogelijk rekening te houden met jullie voorkeuren.
Leveringen vinden in de regel plaats tijdens kantoor uren.
Levering van je order zal zo veel als mogelijk binnen 14 dagen geschieden in nauw overleg met jow de koper.
- Wil je meerdere items tegelijk laten bezorgen? Dat kan!
Meestal kunnen we dit natuurlijk combineren. Kies dan na het eerste artikel bij de keuze: ophalen of bezorgen?
Bij het volgende artikel ook voor bezorgen.
- We proberen de producten in overleg met jou zoveel mogelijk binnen twee weken/14 dagen bij je te leveren.
- Heb je van onze koerier een zending mogen ontvangen en besluit je binnen 14 dagen het artikel te retourneren?
Dan ben je zelf verantwoordelijk voor een correcte en tijdige wijze van transport van het item retour naar Vintage.nl, ook de eventuele vervoerskosten zijn dan voor je eigen rekening.
Ook behouden wij de mogelijkheid om de kosten van de reeds uitgevoerde bezorging bij je in rekening te brengen. Het totale retourbedrag zal dan het aankoopbedrag zijn minus de gemaakte bezorgkosten, te weten 65 euro.
- Eventuele afwijkende in rekening gebrachte koerierskosten voor levering van je order zullen nooit worden vergoed binnen een retourprocedure.
- Bezorgen voor deze tarieven is enkel mogelijk als we veelal alleen op pad gaan, bij grotere meubels zullen we dan ook vragen of je mee kunt helpen met het tillen van de items van de bestelbus naar de voordeur.
Is er geen hulp voor de chauffeur beschikbaar?
Dan zijn we genoodzaakt met 2 mensen te komen, geef dit a.u.b. direct aan na het bestellen per e-mail als dat het geval is. Hier zijn voor je extra kosten aan verbonden.
- We bezorgen enkel tot aan de drempel van de eerste voordeur op de begane grond.
- Wij zijn nimmer verantwoordelijk voor schade aan je aankoop danwel jouw of andersmans eigendommen ontstaan door het vragen van meerwerk, zoals het tillen van een kast door een smalle trapopgang of het bezorgen van een groot meubelstuk door een smalle deurpost.
Het is nadrukkelijk de verantwoordelijkheid van de koper dat het meubelstuk past door de trapopgang/deurpost etc. Mocht blijken dat dit toch niet het geval is, dan zal het item niet mee retour worden genomen, en bij de deur worden neergezet.
- De Wadden Eilanden, evenals de gebieden buiten de landsgrenzen zijn uitgesloten van de gratis bezorgservice.
Informeer naar de maatwerk mogelijkheden, we verzenden wereldwijd en regelen het graag voor je!
- Woon je in een stadscentrum of voetgangersgebied waar speciale (venster)tijden gelden voor laden en lossen?
Geef dit dan ruim op tijd aan ons door!
Mocht onverhoopt blijken, zonder voorafgaande kennisgeving, dat je voordeur niet bereikbaar is voor onze chauffeur + voertuig op het vooraf door ons gecommuniceerde en ingeplande tijdstip, en ben je niet bereikbaar? Dan zijn we genoodzaakt om de levering per direct te staken.
De bestelde goederen zullen dan retour gaan naar ons magazijn en de gereden kilometers zullen alsnog aan je worden belast.
Wens je na contact binnen een situatie waar binnen je voordeur onverhoopt toch onbereikbaar blijkt, toch dat de koerier blijft wachten?
Weet dan dat eventuele wachttijd veroorzaakt door het niet bereikbaar zijn van je voordeur, door toegangs paaltjes en /of andere (semi) permanente obstakels zal worden doorberekend op basis van 1 euro per elke gewachte minuut.
- Bezorgtijden, door de planning of koeriers aangeven, zijn enkel ter indicatie.
Er kunnen geen rechten worden ontleent aan de stiptheid en correctheid van deze doorgegegeven tijdvakken. Bij een grotere afwijking dan 2 uur, zowel eerder als later dan doorgegeven, zal de planning / chauffeur contact proberen te leggen om dit direct door te geven en met je af te stemmen.
- Mocht er onverhoopt niemand thuis zijn op de afgesproken locatie en/of tijdstip dan zijn we genoodzaakt om de levering per direct te staken, de bestelde goederen zullen dan retour gaan naar ons magazijn en de gemaakte kilometers zullen alsnog aan je worden belast.
Onze koerier zal maximaal 2 aanbel pogingen doen binnen 5 minuten.
- Wij behouden ons het recht voor om de levering op ieder moment door overmacht uit te kunnen stellen, denk daarbij aan autopech, files, noodweer, danwel andere onvoorzienbare omstandigheden, wij proberen in dat geval zo snel als mogelijk met de koper in contact te treden om een nieuw tijdstip te plannen.
- Besluit je de aankoop reeds te annuleren voordat deze door de koerier bij je is afgeleverd en is er al wel contact geweest tussen de planning en/of de koerier en jij als koper?
Dan zijn we helaas genoodzaakt de reeds gemaakte kosten omtrent de distributie aan je door te berekenen, hoewel je het item wellicht nog niet hebt ontvangen, is dit vaak al wel vertrokken uit onze magazijnen en in de transport cyclus beland, hier aan zijn kosten verbonden.
We zullen dit bedrag in samenspraak met jouw als koper, op de creditfactuur met betrekking tot de annulering in mindering brengen.
- De (GRATIS) bezorg optie is enkel mogelijk op producten waarbij dit selecteerbaar is in het bestel proces.
Koop je een product met deze optie en zie je nog wat anders leuks zonder de (gratis) bezorg optie?
Bestel dat item tegelijkertijd, dan bezorgen we dat natuurlijk gratis en direct met het andere item mee, service noemen we dat!